Bulek z kulek i foliówka

11811564_1612354509017078_1238937929904039487_nBullowe story z naszego fanpejdża już znacie 🙂 Teraz jednak poznacie każdą historię która zainspirowała mnie do narysowania komiksu o Bulku z kulek 🙂

Na pierwszy ogień idzie Bulek z kulek i foliówka – czyli jak odważne są bulle 😉

Pogoda za oknem umiarkowanie miła.Wiatr targa włosy i próbuje urwać głowę.Przez to śmigają w powietrzu różne syfy-kartoniki, papierki i…worki foliowe.Taki właśnie worek jest bohaterem mojej historii.
Biały pies sobie hasał po trawniku aż tu nagle atak siatki! Biedna dostała ową foliówką w pysio i z wyrazem twarzy „mamo, spierdzielamy, chce mnie zjeść” rzuciła się do ucieczki… Niestety cholerna siatka zahaczyła o smycz i ani myślała odlecieć !Alka w panice postanowiła zeżreć ową siatkę żeby zakończyć żywot okrutnej foliówki! Tu na szczęście z pomocą przyszłam JA i oswobodziłam oba potwory;)

To jednak nie koniec tej historii…Pańcia okazała się równie odważna co jej Biały „morderca’ !

Wieczorny spacer. Ja, Alka i Gucio. Ciemno bo latarni brak. Nagle z trawnika podlatuje coś czarnego i rzuca mi się na nogę! Wrzeszczę, odskakuję, psy gotowe do obrony…a to czarna foliówka !

Psy są jednak podobne do właścicieli 😉

2 myśli nt. „Bulek z kulek i foliówka

Skomentuj

