Zdjęcia Joanna Sułkowska

Świetna sesja, w miłym towarzystwie 🙂 Psy najedzone po koniuszki uszu 😉 Postarał się mój duet i pozował jak kazali (prawie zawsze….)! A oto efekty! IMG_6451.CR2 IMG_6456.CR2 IMG_6458.CR2 IMG_6466.CR2 IMG_6589.CR2 IMG_6594.CR2 IMG_6598.CR2 unnamed2 unnamed3 unnamed4 unnamed7

IMG_6464.CR2 IMG_6486.CR2 IMG_6494.CR2 IMG_6495.CR2 unnamed unnamed5 unnamed6Zapraszamy: https://www.facebook.com/pages/Joanna-Su%C5%82kowska-Fotografie/864664516929726?fref=ts  🙂

Jedna myśl nt. „Zdjęcia Joanna Sułkowska

  1. Cześć!
    Odpowiedziałam na Twoje LBA, z gigapoślizgiem, ale jesteśmy! 🙂
    http://muszesieuczyc.blogspot.com/2015/04/qna-czyli-pierdolamento-w-ramach.html
    Nie na ptysiowym, bo tam już by było za duże zamieszanie jednak 🙂

    Poza tym – kogoś mi przypominasz, rozkminiałam kogo i dochodzę do wniosku, że syrenkę z takiego serialu dla dzieci – H2O, wystarczy kropla 😀
    Nie wiem czy z moją bańką jest coś nie tak, że podsuwa mi takie skojarzenia czy jednak jakieś podobieństwo jest 😀
    Pozdrawiamy ciepło!
    Magda, Misza, Ptyś 😀

    Polubienie

Skomentuj

