Liebster blog award?

liebster_award

Właśnie otrzymaliśmy nominację Liebster blog award od dwóch blogerów – http://stefanboxer.blogspot.com oraz https://www.facebook.com/pies.shaggy. O co chodzi? To nagroda za dobrze wykonaną pracę 😉 Należy odpowiedzieć na 11 pytań nominującego i wymyślić własnych 11 pytań dla kolejnych osób. Oczywiście osoby nominującej nominować nie można 😉
Zacznę może od pytań które otrzymaliśmy od Stefana 🙂
1.Kto, kiedy i za ile czyli jak to się stało, że znaleźliście się w swoich domach ? (tylko bez łzawych historii !)
Dafi trafiła do nas z Fundacji AST. Tzn wypatrzyliśmy ją na jednym z portali ogłoszeniowych. Alja jest z hodowli ale również adoptowana ze względu na głuchotę.
2. Kto jest panem w waszym stadzie ?
Niezaprzeczalnie Maciek rządzi. Chyba,że go nie ma to wtedy ja :p
3. Czy Wasze psy muszą się za Was wstydzić czy na odwrót ?
Ja się za swoje psy nie wstydzę. One za mnie mogą np jak całuje je przy psich znajomych 😉
4. Kto kogo częściej wyprowadza na spacer ?
Z tym bywa różnie :/ Czasem to my wyprowadzamy dziewczyny a czasem one nas. Zwłaszcza Alja ma problem z ogarnięciem się na smyczy.
5. Kto w stadzie najczęściej puszcza bąki / chrapie ? (proszę o uczciwość – nie oszczędzajcie kobiet !)
Hahaha no w tym wypadku Alka jest mistrzem! Chrapie, pierdzi i beka…całkiem jak prosię!
6. Zostawiacie psy pod sklepem / warsztatem / kościołem ?
Zdarza nam się chociaż strasznie tego nie lubię. Na szczęście (akurat w tym wypadku) mało kto do dziewczyn chce podejść :p
7. Co robicie gdy psa nie ma w domu / wyjechał do dziadków / jest na imprezie ?
Yyyy nasze psy są zawsze z nami. Przez prawie 3 lata tylko raz się zdarzyło,że Dafi została z moim tatą kiedy wyjechaliśmy.
8. Tresujecie ? W domu czy na kursach ?
My szkolimy 😉 Głównie we własnym zakresie chociaż z Dafi podstawy ogarnialiśmy w psim przedszkolu a z Alją chodzimy na szkolenie dla trenerów.
9. Palec pod budkę kto choć raz nie przebrał swojego pupila – jakie outfity wybieracie najchętniej dla swoich psów ?
Duet nie ma podszerstka więc czasem trzeba je wcisnąć w jakieś ubranko. Ale tylko wtedy kiedy jest duży mróz. Mamy polarowe bluzy które po małych przeróbkach pasują idealnie!
10. Sowa czy skowronek ? Kiedy zaczyna się dla Was dzień ?
Dla Maćka zawsze zaczyna się bardzo wcześnie bo to on wychodzi z Białą i Czarną na pierwszy spacer. Ja jestem z tych którzy lubią spać i mogą to robić naprawdę długo…
11. Naleśnik z nutellą – wy też karmicie psy ludzkimi przysmakami ?
Raczej nie. Dafi jest uczulona na wiele rzeczy więc nie ryzykujemy. Młoda natomiast zjadłaby konia z kopytami wiec czasem sama się poczęstuje…
Teraz 11 pytań Shaggy’ego !
1. Dlaczego właśnie pies?
Od zawsze był w moim domu pies…bez psa nie wyobrażam sobie domu.
2. Czym kierowałaś/łeś się przy wyborze psa?
Z perspektywy czasu myślę,że rasa i usposobienie nas interesowały. Chociaż wygląd też miał swój udział. Przy Alce było trochę inaczej – chcieliśmy bulteriera 😉
3. Czy uprawiasz ze swoim psem jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
Dafi biega i skacze. Ale to chyba żaden sport 😉
4. Rzecz za którą Twój pies umarłby to…?
U Dafi to piłka albo frisbee natomiast Biała dałaby się pokroić za kość 😉
5. Największa szkoda zrobiona przez mojego psa to…?
Ufff sporo bym mogła wymienić. Zjedzone krzesła, komoda, sofa i biżuteria.Okulary i książki, ładowarki do telefonów…
6. Czy jest rzecz, której w nim nie znosisz?
Grzebanie w śmieciach 😀
7. Co sądzisz o adopcji psów?
Oba moje psy są adoptowane więc jestem ZA. Ale umowy adopcyjne powinny się wiązać z karami finansowymi za nie wywiązanie się z podstawowych obowiązków.
8. Czy uważasz, że prawo dot. okrucieństwa wobec zwierząt w Polsce powinno być zmienione? I dlaczego?
Widząc ile psów, kotów i innych zwierząt cierpi uważam,że kary powinny być znacznie wyższe. Ludzie nie mają poszanowania dla cudzego życia – łącznie ze swoim. Jeżeli ktoś znęca się nad psem może też znęcać się nad rodziną, dziećmi…
9. Skąd pomysł na imię Twojego psa? Najpierw było imię czy pies?
Przy Dafi w ogóle imienia nie wybieraliśmy. Takie dostała w Fundacji i tak u nas została. Nigdy mi przez myśl nie przeszło żeby je zmienić. Z Alką trochę nad imieniem dumaliśmy. Padło na Alja bo obojgu spodobała nam się „Diuna” F. Herberta. Odrobinę tylko zmieniliśmy pisownię 🙂
10. Którą porę roku Ty i Twój pies lubicie najbardziej?
To ciężkie pytanie. Dafi kocha pływać więc wiosna,lato i początek jesieni. Niestety wiąże się to z alergią na pyłki i trawy więc trochę w tym okresie cierpi. W zimie za to uwielbia łapać śnieżki. Ale znów wiąże się to z poranionymi łapkami. Więc uważam,że lato jest dla nas najodpowiedniejszą porą roku. W przypadku Alji jeszcze nie jesteśmy zdecydowani. Na pewno zima nie jest dla niej fajna a i deszczowa jesień nie sprzyja spacerom.
11. Jaka jest Twoja opinia dot. spania psa w łóżku ? (Wiem, że dla niektórych to niedopuszczalne.)
Dziewczyny nie bardzo chcą spać ze sobą. Tzn Dafi jest drażliwa i nie lubi jak się ją dotyka w nocy. Więc śpią z nami na zmianę 😉 Jedna w klateczce a druga pod kołdrą 🙂 Nie mam z tym problemu a wręcz nie wyobrażam sobie żeby było inaczej :p

Chciałam Wam podziękować za nominację. To dla nas ważne,że ktoś uważa naszą pracę za coś wartego uwagi!
Więc teraz moje nominacje !
1. Kasia i Storm z bloga http://jakwychowacszczesliwegopsa.blogspot.com/
2. Ptyś z bloga http://ptysiowy.blogspot.com/
3. Fiona z bloga http://jaimojaspanielka.blogspot.com/
4. Trufel https://www.facebook.com/ZycieZGluchymPsem/timeline
5. Megusta https://www.facebook.com/megustaMegi?fref=ts
6. Gabi i Bentley https://www.facebook.com/GabiAndBentley?fref=pb&hc_location=profile_browser
7. Zolinka https://www.facebook.com/ZolinkaBulinka?fref=ts
8. Buka https://www.facebook.com/ast.buka?fref=pb&hc_location=profile_browser
9. Dante https://www.facebook.com/dantepelzak?fref=pb&hc_location=profile_browser
A oto nasze pytania :
1. Najlepsze wspomnienie ze swoim pierwszym psem ?
2. Najgłupszy pomysł na jaki wpadł Twój pies ?
3. Co myślisz o sterylizacji zwierząt ?
4. Ulubiona sztuczka Twojego psa…?
5. Skąd pomysł na bloga o swoim pupilu ?
6. Jak radzicie sobie ze stresem ?
7. Czy Twój obecny pies jest tym wymarzonym ?
8. Czy borykacie się z jakimiś chorobami (np. alergia) ?
9. Czy Twój pies lubi podróżować ? W jaki sposób najbardziej ?
10. Czy spotkałeś/-łaś się z nieprzychylnymi komentarzami pod adresem swojego psa ?
11. Za co go kochasz ?
Powodzenia!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s