Domowe zabawki

Nudzisz się? Akurat masz wolny dzień a pogoda paskudna? Zrób zabawkę dla swojego psa 😀 Jeżeli lubi się szarpać i ciągnąć masz spore pole manewru! Ostatnio Biała potargała pościel…no cóż,mówi się trudno 😉 Wykorzystałam materiał na szarpaki.Pocięłam w pasy to co z pościeli zostało i zrobiłam dwa rodzaje. Jeden to same supły 😉 A drugi to warkocz. Są miękkie więc szczeniak może się nimi szarpać i nic sobie nie zrobi. Innym razem rozwaliłam spodnie…Więc obcięłam nogawki.Z jednej strony zawiązałam supeł, wpakowałam do środka pustą,plastikową butelkę (chyba po coca coli 2l) i zawiązałam z drugiej strony. Dafi robiła tym sporo hałasu ale bawiła się niesamowicie 😉 Czasem robię szarpaki z polaru lub flaneli (zależy co akurat mi się zepsuło z ciuchów). Wystarczy parę węzłów i dziewczyny mają radochę :p Jakiś czas temu robiłam porządki w skarpetkach…a mam ich naprawdę mnóstwo! Akurat znalazłam takie kolorowe,wełniane z głową papugi 😉 No ja w nich już chodzić nie będę ale Białej i Czarnej mogą jeszcze posłużyć! Więc do środka wepchnęłam jeszcze więcej starych skarpet a otwór zaszyłam grubą nicią 😉 Taka przytulanka się zrobiła ale można ją też tarmosić zębiskami i nic jej nie jest 😉 Takich pluszaków mają kilka… Ze starych flanelowych spodni zrobiłam ośmiornicę.Ona niestety nie wytrzymała zbyt długo ciągnięcia i szarpania…A była taka urocza 🙂 Materiałem oblekłam gąbkę do kąpieli (to główka), związałam supeł i pocięłam resztę materiału na macki. Można też zrobić małe warkocze na mackach…może wtedy zabawka wytrzyma dłużej 🙂
Jeżeli masz piłki tenisowe też możesz je wykorzystać! Natnij piłkę z dwóch stron,przewlecz sznur/warkocz z tkaniny, zawiąż supły i gotowe 😉

Serdecznie polecam takie domowe zabawki. Jeżeli lubicie „dłubać” a Wasze psiaki niszczą wszystko co kupicie małym kosztem można zrobić własne 😉

Przepraszam,że bez zdjęć dziś ale dziewczyny doprowadziły do opłakanego stanu każdą zabawkę :p Pranie niestety nie pomaga na plamy z błota i trawy…

Skomentuj

